Tjena alla fantastiska ni.....
Här kommer en samanfattning och info ang era inventeringslistor:
F06/07
Västar är beställda och resten diskuterar du och jag Jocke efter att vi har gått igenom 04s bolltunna.
F08
Nya bollar är beställda och kommer under nästa vecka.
Beställ nytt matchställ på Intersport och ange mig som referens vid beställningen och att dom ska kontakta mig ang fakturan.
Matchställen som ni har idag samlar ni ihop och ger till 09/10.
F09/10
Bollar är beställda och kommer i nästa vecka.
Även nya västar är beställda men kommer dock något i efterhand.
Matchställ kommer ni att få av F08. Skulle där fattas något beställer ni på Intersport och anger mig som referens och ber dom kontakta mig ang fakturan.
Befintliga matchställ samlar ni ihop och ger till 11/12.
F11/12
Matchbollar är beställda och kommer i nästa vecka.
Jörgen Thuresson kan sticka ner till Intersport och beställa sin träningsoverall och samtidigt ta målvaktshandskar. Ange mig som referens och att jag ska kontaktas ang fakturan.
Ni kommer att få 09/10s matchställ. Ta det ni behöver och spara överblivna matchställ på ett torrt, varmt och bra ställe (ej bollboden).
13/14 och 15/16 har jag inte hört av och tar därför för givet att dessa lag är uppdaterade med det dom behöver.
Övrigt
Önskemål som käppar, stegar, murgubbar, hopprep etc har också kommit in.
Jag tittar över detta inom det närmsta men ville få ovan på plats först.
Anledningen till att jag vill att ni ska ange mig som referens och att Intersport ska kontakta mig ang fakturorna är att vi i avtalet med dom har en summa som vi får ta ut frivaror på varje år.
Jag måste ha en kontroll på hur mycket den har utnyttjats.
Skulle det vara något ni undrar över så når ni mig alltid på min telefon eller mail ( 072-7000484 eller jonas.sam70@gmail.com )
Mvh
Jonas Samuelsson
FCH, Ungdomsansvarig